أي عطر تفضلين ؟

السلام عليكم

العطور نسمات هواء تبعث فينا الكثير من المشاعر و الاحاسيس الجميلة

و تعبير في كثير من الاوقات عن انفسنا

تتنافس العديد من شركات العطور لجذب الكثير من المستهلكين

في حين تسعى الماركات العالمية لارضاء زبائنها
التي يكون الاقبال عليها كثيرا لنوعيتها الممتازة و جودتها في العطر الاصلي
رغم الارتفاع الكبير لسعرها

les eaux fraiches de l'été
Fraîches, vives ou délicates. Fleuries, végétales, hespéridées, fruitées ou même légèrement boisées, les eaux de l'été, aériennes, solaires, vibrent et pétillent sur la peau hâlée.

Pendant les vacances, adoptez les eaux de Cologne classiques ; les eaux légères et les fragrances estivales pour vous.

Les classiques

Les eaux légères

و اللي نحبها انا

نصيحة اخيرة ارجوا عدم استعمال هذه العطور خارج المنزل ;)

التعديل الأخير:

logina

عضو مميز
رد: أي عطر تفضلين ؟

يعطيك الصحة خيتي على العطور الفواحة انعشتينا انا راني خيرت واحد نظن اسمو eclat شكله رائع ورائحته ما نعرف على مسؤوليتك هههههههههه تقبلي مروري

ههههههه....وش هذا كل يا زينة انعشتينا بهذه الروائح الرائعة مي يا اختي خلينا في المقلد برك واش دانا لي صح....هههه
مرسي اختي وعطر الله ايامك
اذا خيرت نخير chanel

يعطيك الصحة خيتي على العطور الفواحة انعشتينا انا راني خيرت واحد نظن اسمو eclat شكله رائع ورائحته ما نعرف على مسؤوليتك هههههههههه تقبلي مروري
السلام عليكم

كيف حالك اختي

لا تشكرين على العطور فالأكيد أنكن أحلى منها

اكيد ما اخترتيه جميل لكن صراحة لم اجربه

ربي يخليك حنونتي

ههههههه....وش هذا كل يا زينة انعشتينا بهذه الروائح الرائعة مي يا اختي خلينا في المقلد برك واش دانا لي صح....هههه
مرسي اختي وعطر الله ايامك
اذا خيرت نخير chanel
مساء الخير و الياسمين يا اختي

ربي يخليك على كلامك لجميل

صح غاليين لكن يستحقو

قطرة من هذا العطر تشدلك اكثر من 24 ساعة

ربي يخليك اختي

و انا اهديك عطري المفضل

HUGO BOSS

عطر راااااااااااااائع

و يقال عنه:

This fragrance is created for romantic women Tender & generous ;) with a hint of voluptuous Top notes of Tangerine Black Currant Freesia Middle notes of Madagascar Jasmine Oriental Lily Rose Base notes of Lemon Tree Wood Musk Amber Aprico

المفضلة لدي

VERY IRRESISTIBLE

GIVENCHY

Givenchy is the story of an unforgettable encounter between Hubert de Givenchy and Audrey Hepburn.
The Givenchy perfume house is paying tribute to its roots anchored in the world of fashion and cinema.

This unique mix of French elegance and American spontaneity, called the Givenchy "Twist",

To be irresistible is not something you can choose: you just are!
It is uncalculated, a state of mind, a certain innocence, a very special smile, a twist, a certain "je-ne-sais-quoi". At Givenchy, it's a fragrance.
gave birth to Very Irrésistible Givenchy.

Very Irrésistible Givenchy evokes spontaneity, audacity and sensuality.
It marks the renewal of the brand and embodies its attachment to its history and its celebration of women.

أعلى